Про проведення місячника з охорони праці та безпеки життєдіяльності в Герцаївському ДНЗ
З 16 квітня по 11 травня 2018 року проводився місячник з охорони праці та безпеки життєдіяльності. Головна мета «Місячника» – поліпшення якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки, захисту життя у надзвичайних ситуаціях (НС) та удосконалення теоретичних знань і практичних навичок педагогічних працівників з питань захисту і дій в умовах НС.
В рамках проведення «Місячника 16 з охорони праці та безпеки життєдіяльності» проведено низку цікавих заходів . Серед них спеціальні заняття з ОБЖД, огляди-конкурси дитячого малюнка та дидактичних посібників, режимні моменти, екскурсії, спостереження, дидактичні, розвиваючі, рольові та спортивні ігри.
На комплексних заняттях діти в ігровій формі вивчали дорожні знаки, разом гасили «кішкін дім», рятували потерпілих героїв казки, приймали активну участь в спортивних естафетах з елементами бігу, стрибків, кидання м’яча, що, в свою чергу, сприяло розвитку інтересу дітей до активної рухливої діяльності, формуванню потреби в систематичних заняттях фізичними вправами. Малюки ділились знаннями про поняття «пожежа», правила поведінки під час пожеж, викликали пожежну службу за телефоном «101».
Також дошкільнята активно відтворювали отриманий досвід в сюжетно-рольових іграх за темами «Рятувальна служба – МНС» та охорони здоров’я і життя дітей. В своїх діях при розгортанні сюжету гри, діти відтворювали ситуації недавньої події – загрози весняного паводку, небезпеки природних явищ на стан довкілля, на здоров’я та життєдіяльність населення нашого краю. Діти навчилися «відбудовувати зруйновані будівлі, створювати тимчасові пункти рятувальної служби та надавати першу медичну допомогу постраждалим».
У результаті різноманітних форм роботи у ДНЗ впорядковано необхідну нормативну документацію з проведення запланованого заходу. Розроблено пам’ятки, ділові ігри, конспекти занять з дітьми на різну тематику.
Переглянуто та обговорено з дітьми – фільми «Будь уважним на дорозі», «Не жартуй з вогнем!»ілюстрацій із серії „Пожежа”, “Повінь”, “Радіація”, “Буревій”, “Землетрус”, “Аварія” „Надзвичайні ситуації”, “Екологія навколо нас” , „Лікарські рослини”,бесіди за сюжетом; з працівниками – фільм «Безпека – запорука життя».
|
Проведено рухливі ігри - „ Погаси пожежу”, „ Світлофор”, „Біг з перешкодами”, “Тривога”, “Знайди собі місце”, „ Чия команда швидше збереться”, „ Автомобіль і горобці”та дидактичні ігри: “Можна – не можна під час грози”, „Повідом про пожежу” (навчити повідомляти), „ Відгадай за описом” (предмети для гасіння пожеж), „ Врятуй себе сам” ( дії під час пожежі),
- „Знайте любі діти, як минути лиха” (послідовність дій у разі надзвичайних ситуацій), “Корисне, не корисне”- „Добре-погано” (поведінка дітей), „Живе-неживе”, „Горить – не горить”, Кому потрібна вода”.
28 квітня проведено «День цивільного захисту».
20 квітня 2018 р. об 11 годині проведено практичний тренінг з евакуації вихованців і працівників ДНЗ на випадок надзвичайної ситуації. За результатами проведеної навчальної евакуації зроблено висновок про необхідність додаткового відпрацювання своєчасного інформування про надзвичайну ситуацію та порядок і послідовність дій під час евакуації, а також актуальним є питання щодо захисних споруд.
Проведені заходи допомогли сформувати у дітей пріоритет здорового способу життя; познайомили з основними принципами та закономірностями життєдіяльності людини в природному й соціальному середовищі, спрямованими на збереження життя й зміцнення здоров’я; навчили методам самозахисту в умовах існування загрози для життя.
Виходячи з вище викладеного були складені слідуючи рекомендації:
1.. Вихователям всіх вікових груп продовжувати роботу з ОБЖД.
/постійно/
2. Продовжувати і надалі приділяти особливу увагу при плануванні та проведенні заходів раціональній організації рухової активності дошкільників через ігри і заняття, що складають різні рівні фізичного та емоційного навантаження.
/постійно/
3. Доповнити консультаційні матеріали для батьків з питань формування здорового способу життя та культури здоров’я.
/до 25.05.2018р./
4 . Поповнити на групах ігровий матеріал (тематичні ігри та іграшки, атрибути для творчих ігор з елементами безпечної поведінки та інше), які б дали змогу виробити стереотипи поведінки, в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій.
/до 01.09.2018 р./